Pozycjonowania czar

Popularność wyszukiwarek - badanie

Badania OneStat.com

Internauci ślepi na bannery

Pozycjonowanie lokalne

 

 

 

Badania OneStat.com

Wzrasta odsetek osób wpisujących do wyszukiwarki zapytania 2-wyrazowe i 3-wyrazowe

Onestat.com (2. sierpień 2005) - jedna z największych na świecie firm analityczno-badawczych specjalizująca się w pozyskiwaniu i analizie danych statystycznych z internetu ogłosiła wyniki swoich corocznych badań na temat preferencji użytkowników wyszukiwarek. Wynika z nich, że użytkownicy preferują i najczęściej wpisują do okna wyszukiwarek wyrażenia 2-wyrazowe i 3-wyrazowe. Spośród całości światowych zapytań wyrażenia 2-wyrazowe wpisuje 29,60% użytkowników, a 3-wyrazowe 27,55%. 4-wyrazowe wyrażenia wpisywane są przez 16,21% badanych.

Porównując wyniki podobnych badań z lat 2004 i 2005 można zaobserwować stałą tendencję odchodzenia przez użytkowników od wybierania zapytań 1-wyrazowych na korzyść wzrostu ilości zapytań wielowyrazowych.

Szczegółowe wyniki badań z lat 2004 i 2005 ilustrują poniższe tabele.

  07.2005 07.2004 02.2004
1. wyrażenia 2-wyrazowe 29,60%
-0,49%
30,09%
-2,49%
32,58%
 
2. wyrażenia 3-wyrazowe 27,55%
+0,72%
26,83%
+1,22%
25,61%
 
3. wyrażenia 4-wyrazowe 16,21%
-0,39%
16,60%
-2,42%
19,02%
 
4. wyrażenia 1-wyrazowe 13,42%
-1,41%
14,83%
+2,00%
12,83%
 
5. wyrażenia 5-wyrazowe 7,58%
+0,82%
6,76%
+1,12%
5,64%
 
6. wyrażenia 6-wyrazowe 3,21%
+0,40%
2,81%
+0,49%
2,32%
 
7. wyrażenia 7-wyrazowe 1,34%
+0,21%
1,13%
+0,15%
0,98%
 

 

Źródło: Onestat.com


  Home | Kim jesteśmy? | O wyszukiwarkach | Okiem eksperta | Co nas wyróżnia | Kontakt
  Zamów bezpłatną ekspertyzę | Ranking | Badania internetu | Jak działamy | Cennik
  Nasza oferta dla Ciebie | Co o nas sądzisz | Złóż zamówienie | Polityka prywatności
  Pozycjonowania czar | Popularność wyszukiwarek - badanie | Copyright

2005 © thesis.pl